Дисципліни
Кафедра забезпечує викладання таких дисциплін:
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності «122 Комп’ютерні науки»:
- Web-програмування
- Web-технології та Web-дизайн
- Алгоритмiзацiя та програмування
- Інтелектуальний аналiз даних
- Комп’ютернi мережi
- Комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів
- Комп’ютерна графiка
- Крос-платформне програмування
- Методи i засоби інформаційних технологiй
- Методи та системи штучного інтелекту
- Моделювання систем
- Операцiйнi системи
- Органiзацiя баз даних та знань
- Основи наукових досліджень
- Проектування інформаційних систем
- Програмування мобiльних додаткiв
- Програмування графічних інтерфейсів
- Системи баз даних та знань
- Системи комп’ютерної графiки
- Системні iнтеграцiї та адміністрування
- Системний аналiз
- Теорiя алгоритмiв
- Теорія прийняття рішень
- Технології розподілених систем та паралельних обчислень
- Технологія захисту інформації
- Технологiя комп’ютерного проектування
- Технологiя створення програмних продуктiв
- Технології розподілених систем та паралельних обчислень
- Управлiння IТ-проектами
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності
«014 Середня освіта (Інформатика, математика)»:
- Об’єктно-орієнтоване програмування
- Системи комп’ютерної математики
- Диференціалі рівняння
- Математика базової школи
- Бази даних та знань
- Веб дизайн
- Комп’ютерне моделювання
- Захист інформаційних ресурсів
- Нейроiнформатика (нейроннi мережi)
- Основи штучного інтелекту
- Моделювання програмних систем наукового призначення
- Методика навчання інформатики та математики
- Інформацiйнi технологiї
- Сучасні інформаційні технології у науковій діяльності
- Web-програмування
- Комп’ютернi мережi
- Крос-платформне програмування
- Проектування інформаційних систем
- Системні інтеграція та адміністрування
- Технології створення дистанційного курсу
- Технологiї створення програмних продуктiв
- Технології розподілених систем та паралельних обчислень
Другий (магістерський) рівень вищої освіти спеціальності «014 Середня освіта(Інформатика)»:
- Криптографія та криптоаналіз
- Методика навчання інформатики у закладах середньої освіти III ступеня
- Моделювання програмних систем наукового призначення
- Методика і технології дистанційного навчання
- Створення та адміністрування дистанційних освітніх ресурсів
- Програмування (мова Python)
- Інтелектуальні інформаційні системи
- Алгоритми і теорія складності
05.10.2020 10:04